McCANN Poland został nagrodzony Grand Prix w kategorii Work For Good Cut – Strategy za kampanię realizowaną dla Mastercard „Gdzie Zamieszkać” /"Where to Settle" w prestiżowym konkursie The Gerety Awards. Agencja została wyróżniona za kreatywność w odniesieniu do istotnych problemów światowych, takich jak kryzys uchodźczy, czy imigracja.
Celem The Gerety Awards jest wyłonienie najlepszych kampanii z mocną perspektywą, które na nowo definiują standardy w branży kreatywnej. Jury konkursu składa się wyłącznie z kobiet.
To kolejne niezwykle ważne wyróżnienie dla kampanii „Gdzie Zamieszkać” /”Where to Settle” . Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie zdobywając nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz oraz tytuł globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mccann-poland-z-grand-prix-na-festiwalu-the-gerety-awards-2023